top of page

Lobyco - Personlige løsninger til kundeengagement

  • Forfatters billede: Anna Kucherenko
    Anna Kucherenko
  • 3. jul.
  • 2 min læsning

Opdateret: 24. jul.

ree


Hos Netminds tror vi på, at fantastiske produkter skabes gennem gode partnerskaber. Et af de stærkeste eksempler på dette er vores langvarige samarbejde med Lobyco .


Lobyco opbygger engagerende loyalitets- og salgsfremmende tilbud til detailhandlere over hele verden. Virksomhedens alsidige og værdifulde værktøjssæt til marketingfolk fremmer målrettet og personlig kundeengagement og skaber overlegne oplevelser, der får kunderne til at komme tilbage efter mere. Lobycos løsninger er beriget af gamification og kontinuitet for at sikre, at kunden forbliver i centrum for relationen. Med dagligvarekunder i Nordamerika, EMEA og APAC er Lobyco præcist skræddersyet til at arbejde med detailhandlere, øge deres andel af deres budget og låse op for nye indtægtsstrømme.


Som en white-label end-to-end platform inkluderer Lobyco mobilapps, webadministrationsgrænseflader og web-API'er - alt sammen bygget på Microsoft Azure-teknologistakken for at sikre skalerbarhed, robusthed og global tilgængelighed.


Sammen med Lobyco bidrager vi til flere kerneområder på deres platform:


- Kampagne, loyalitet og kundeengagement. Implementering af værdikuponer, stempelkort, gamification og salgsfremmende moduler for at øge app-brugen og butiksbesøg.


- Integrationer til detailhandel og POS. Forbindelse til centrale detailhandlersystemer og håndtering af alt fra kvitteringer og rabatter til skattelogik og produktdata.


- Kundesegmentering og personalisering. Styring af personalisering i appen gennem kundesegmenteringsværktøjer og dynamisk indholdslevering til millioner af brugere. - Sikkerhed og infrastruktur. Understøttelse af sikre godkendelsesflows, stabilitet og platformsskalerbarhed på tværs af internationale markeder.


- Betalinger og forebyggelse af svindel. Integrering af udbydere som Rapyd og Moneris og udvikling af maskinlæringsfunktioner til svindeldetektion i realtid på selvbetjening (Scan & Pay og Selfcheckout).


Vi er stolte af at støtte Lobycos teams i København, Bukarest, Lviv og Gdańsk og af at være med til at skabe effektiv detailteknologi, der bruges af millioner af kunder verden over.

Kommentarer


bottom of page